Nekad Rosen | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen.

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Vad är ditt namn i verkligheten? Freddie Rosenkvist

Vad är ditt discord namn? Rosen#0443

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Wang Chang, en härlig prick från Norrland. Ursprung Luleå. Öppen för att starta konversationer med nytt folk men muckar man med honom kan man få en uppläxning (inget slagsmål bara snack). De intressen Wang har är fräna bilar och roliga människor. Skapa gärna nya vänkretsar och vänlig mot vänliga personer. En vän kan alltid lita på Wang men om man går bakom hans rygg så kan man riskera att aldrig få prata med Wang igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill föra servern framåt och få nya spelare att känna att servern är värt att spela på och känna sig bekväma. Jag vill även få servern att få ett så bra rykte som möjligt för att dra till sig fler nya härliga spelare. Jag vill att folk ska tycka om servern och sedan sprida den till flera nya spelare vilket gör att servern kommer få fler nya spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har kollat på de yrken som finns och de verkar väldigt roliga och intressanta och jag kan ta lärdom av folk som har jobbat på de yrken som finns och det kommer då resultera med att jag som spelare utvecklas :D. Eftersom jag har spelat ca 50+ timmar på servern så vill jag känna att jag spelat alla dessa timmar av en anledning, i form av att få ett whitelist yrke.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig om denna server :D

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt RP:ande och känna att jag har utvecklats i mitt spelande. Jag vill få nya yrken som bara whitelistade kan få för att som sagt känna att jag har utvecklats. Jag vill även vara en förebild för nya och yngre spelare och få de att känna sig välkomna på servern ;D

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara Unive såklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka