Accepterad Rosen | Medlem ansökning [Vroxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Rosen#7492

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Rosen, Född 2000/05/31 och nu är 21 år gammal. Han och hans familj levde i ett fattigt land i flera år. Han sov nästan 1 timme varje dag och hade svårt att kommunicera med människor förutom sin familj och därför inte hade många vänner som barn. Hans dröm som barn var att vara som sin Pappa, Rosen pappa jobbade som mekonom och jobbade mycket med bilar, men eftersom dem levde i ett fattigt land var mekonomen inte ett så bra jobb och dem tjänade inte så mycket pengar, Rosen ville verkligen veta allt om bilar som sin far. Rosens favorit bil var en supra som han en gång såg köra på en gata i sitt område. Rosen hade svårt att leva och försökte varje dag att få tagg i så mycket mat dem kan få. senare i livet när Rosen var 14år fick hans pappa fängelse straff efter att ha försökt att råna nån men senare fock reda på att han råna en civil polis, eftersom dem var så fattiga kunde inte Rosen och hans mamma betala ut sin pappa, senare fick han reda på att hans pappa dog.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer att bidra med är en väl utvecklad rp nivå samt en rolig stund för både mig och de andra som blir drabbade av min rp. Roliga scenarion som även blir roligt för dom andra och inte bara för min egna skull.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt och att båda ska tycka det var ett bra scenario och inte så att en sida vinner något annat än äran på scenariot. Utan regelfel också

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive sen väldigt länge sedan, har varit mod på servern men sedan tagit en väldigt lång paus med fivem. Glad att vara tillbaka

Discord-Rosen#7492

Ex.Mod

Ex.Medlem

Ex.Kriminell

alltid öppen pm
giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka