Nekad Rosen. | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen.

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Vad är din discord tagg? Rosen#0443

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag inte lyssnade på de men jag har upplevt i verkliga livet att fulla/berusade personer inte lyssnar så bra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare drack sprit på sandy flygfältet och rollspelade som fulla när polisen och securitas kom till platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det för att jag och min polare rollspelade som sagt som berusade och därför inte lyssnade på securitas, de hade enkelt kunna sätta handklovar på oss för att tvinga oss att lyssna istället för att banna oss. Plus att vi ville skapa ett roligt scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har kört en del på denna server och har blivit bannad/avstängd flertal gånger, några förståeliga och några felaktiga bans enligt mig. Jag har lärt mig av mina bans, vad man får göra och vad man inte får göra. Jag har insett vad som inte är okej på denna server och har därefter försökt undvika dumma val på servern vilket har lett till att man inte har blivit bannad. Som sagt så har man gjort några dumma grejer som att t.ex gå runt som en gammal gubbe på permobil och delat ut kokain blad till folk. Roligt men dumt som såklart ska resultera med ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och min polare hade kunnat lyssna och gjort som de sa men som sagt så rolspelade vi som berusade så jag vet inte riktigt vad vi skulle ha gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska dricka för mycket och irritera securitas eller polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka