Nekad Rosen | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/43257/

Ditt Hex-ID: 110000136daa1df

Vad är din discord tagg? Rosen#7492

Vem var det som bannade dig? Ingen aning, antar mod eller högre

Hur lång tid var din ban? Pernament

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Unable to accept invite

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte, har ingen aning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag joinade unive efter jag sa upp alla roller och bytte server. Jag ville testa llite andra servrar, men sen när jag joinade unive och tänkte kolla vilka som fortfarande var kvar och så vidare. Sen när jag vaknade igen så var jag bannad från discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle tycka det var fel eftersom jag inte gjorde något eller fick någon varning för något

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit discord bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning, kanske inte taggat staffs (som fortfarande var mina kompisar)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt eftersom jag ej vet varför

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka