Accepterad Rosen | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rosen.

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Vad är din discord tagg? Rosen#0443

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde mot rött , fel sida i rondellen, försökte få polisens uppmärksamhet, körde för fort, körde utan hjälm, körde på bakhjulet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i staden som en idiot, passerade röd ljus, stegrade runt, körde utan hjälm och körde förbi polisen flertal gånger med flit. Till sist så kör jag på en väg nedanför sjukhuset i slutet av vägen är en rondell och en polisbil som ska in i rondellen från en annan gata. Jag kör ner för gatan på bakhjulet med plötsligt ramlar jag av och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej eftersom det var jag som gjorde fel, plus att jag bröt mot två viktiga grundregler. De finns av en anledning och att jag bröt de är uppenbart värt en ban. Jag tycker att detta är ett bra exempel på bra support arbete att folk som jag blir bannade och förhoppningsvis förstår varför man fick en ban och att man gör annorlunda i framtiden

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger innan, alla av olika anledningar. Jag har nu fått erfarenhet av de avstängningarna och har försökt RP:at utifrån den kritik jag fått av supporten. Några misstag har hänt där jag upprepat något som jag tidigare blivit bannad för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RP:at som vanligt, prata med folk, ha kul med folk, göra saker LAGLIGT till skillnad från det som hände. Jag hade kunnat köra moppe men inte på det här sättet. Jag hade kunnat stanna vid rött, åka rätt håll i rondeller, låtit poliserna vara, kört rätt hastighet och använt hjälm. Det finns regler av en anledning och att jag bara struntade i de skäms jag oerhört mycket över

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att regler finns för att följa, följer man inte de har man egentligen inget på servern att göra. Man ska köra lagligt, stanna vid rött, köra rätt i rondeller, låta poliser göra sitt jobb, m.m. Det finns så många grejer jag har kunnat göra annorlunda och när jag kommer tillbaka till staden ska jag göra helt annorlunda ute i trafiken. Jag är ledsen över det jag gjorde och att det blev som det blev, förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka