Nekad Rosen | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen.

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Vad är din discord tagg? Rosen#0443

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar, ger kokain till folk

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte runt utklädd till en gammal gubbe på min permobil och gav kokain blad till folk (gav endast till två personer)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt på min permobil och pratade med folk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja eftersom jag endast hade kul och åkte runt för att ge folk ett glatt leende i ansiktet men jag förstår själv att det var fel att gå runt och ge folk kokainblad. Man behöver dock bearbeta det innan man kan använda det. Dock så tänkte jag klä ut mig till en drogberoende gubbe men som sagt så kunde jag ha undvikit att ge folk kokainblad. :/

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjort många dumma saker, några värda ban och vissa konstiga. Jag har gjort allt från Powergaming till att bryta mot Sunt förnuft vilket var riktigt dumt. Jag har lärt mig av mina tidigare bans och tagit lärdom av de. Jag har nu lärt mig vad som är tillåtet och vad som inte är det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade enkelt kunna hålla mitt rollspelande på en bra men rolig nivå till skillnad ifrån det jag då gjorde. Åkte runt och var kanske lite jobbig plus att jag som sagt gav folk på stan kokain blad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska hålla på och ge folk knark på stan eftersom det i verkligheten skulle vara väldigt efterblivet och dumt. Jag har även lärt mig att det är viktigt med en bra RP nivå

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka