Nekad Rosen | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen.

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Vad är din discord tagg? Rosen#0443

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? SuntFörnuft CopBait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde som en idiot inne i staden på min moped och åkte även förbi poliser som en idiot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i staden på bakhjul i ca 5-10 min och körde förbi flera poliser i ganska hög fart. Till sist kommer jag ut på en gata nedanför sjukjhuset där jag kör upp på bakhjul och i slutet av gatan vi en rondell ser jag en polis bil men helt plötsligt ramlar jag och min polare av hojen och jag blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej eftersom jag körde som en idiot plus att jag bröt mot SuntFörnuft som är en av de viktigaste reglerna för ett bra rp samhälle plus att jag försökte baita poliserna. Jag hoppas verkligen att jag kan bli unbannad då jag kan visa att jag göra rätt och inte bara fel :/ :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått en del avstängningar, vissa förståeliga och vissa konstiga. Jag har fått lärdom från mina tidigare bans då jag gjort något som jag ej visste var tillåtet nu vet jag vad man får göra och ej får göra. Denna händelse har gett mig ett nytt perspektiv i trafiken och jag ska ta så mycket lärdom som jag kan från detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat först och främst köra lagligt, för det andra hade jag kunnat köra bakhjul någon annan stans t.ex en stor parkering. För det tredje hade jag kunnat låta poliserna vara och låtit de göra sina jobb. Jag hade kunnat betee mig som man ska helt allmänt eller bara gått och lagt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag måste sluta distrahera polisen när de är ute i staden och patrullerar och bara göra min grej fast lagligt. Jag ursäktar för det jag gjort jag skulle ha tänkt igenom det bättre :(

Har du läst våra regler? Ja

Förklara lite mer om vad du har lärt dig och kring vad som hände så är du välkommen att skriva en ny ban överklagan om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka