Nekad Rosen | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/43257/

Ditt Hex-ID: 110000136daa1df

Vad är din discord tagg? Rosen#7492

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Sunt Förnuft, "Campar" drogställen. ~AO. Återstår: 9 dagar 23 timmar 38 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde och banna mig för suntförsnuft pågrund av att jag tydligen sprungit med th, och om du kollar på klippet så har animationen fastnat, och visade inte samma för. Och sen blev jag bannad för att ''campa'' vid drog ställen, jag vet att det kanske är uppenbart, men eftersom det inte står i reglerna på forumet eller krim reglerna så tänkte jag att jag inte lär få nå straff för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick reda på vart säljet låg igår, jag åkte dit och tänkte sälja, jag valde och vänta tills någon kom upp och skulle råna den när den kommer upp. Det kommer flertals personer och och ner men väljer och inte råna de pågrund av att dom är över 2 personer. Senare så kommer det upp 2 personer och jag väljer och ställa mig upp och säger upp med händerna och tar fram kniven, jag ber dom gå upp lite grann, jag väljer sedan och ta en person i /th och sen säger upp med händerna och börjar söka igenom personen, jag tar hans kniv och hans telefon och släpper honom, jag frågar under tiden detta händer om de var med i ett gäng och sen frågar även hur dom fick tag i denna infon, alltså hur dom fick reda på vart säljer var. Men sen så släpper jag ju första personen och sen säger åt den andra att hålla upp med händerna han lyssnar inte och springer iväg en liten bit, det är då jag tar han i /th och söker igenom honom också. Sen efter det så säger jag glöm det här okej? Detta ska aldrig nämnas och springer och säljer och sen går tillbaka till min bil. Jag åker sen till en kläd affär och bytte kläder för jag ville inte att de skulle känna igen mina kläder. Precis efter det så loggar jag ut pågrund av att jag var tvungen och ha sånt här utvecklingsamtal med min mentor. Men sen under mötet så spammade folk mig i mina pms och sen går jag till min dator och ser att jag fått indragna roller och är bannad i 10 dagar. Men under tiden jag rånade de som höll dom på och skriva i ooc och sånt, jag blev visad klippet och ser att för han som klippade sprang jag, men om du kollar och har spelat gta länge så ser du att jag tydligen springer i gå takt, asså för mig så gick jag och för han så fastnade animationen. Det var det som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för han tar deras perspektiv bara och vill inte höra mitt. Jag tycker även han ska märka att jag inte sprang utan att jag gick i gå takt och animationen fastnade.. Det står även inte att man inte får ''campa'' vid ställen utom gänghus, inte på discorden och inte på forumet heller. Så jag vet inte varför jag fick högre ban för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lall och sen köra med tjänstefordon då jag precis började spela på unive och visste inte om att man behövde krim roll för att vara kriminell. De andra två var misstag som då har blivit lösta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag exakt hade gjort annorlunda eftersom det inte står i reglerna att man inte får ''campa'' vid ställen utom gänghus, och att han lär ha märkt att animationen fastnade och jag inte sprang.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget speciellt, det hade väll varit isåfall att inte ''campa'' vid drogställen.

Har du läst våra regler? Ja

file:///C:/Users/Rosen/Videos/Desktop/Desktop%202021.09.08%20-%2012.31.33.01_Trim.mp4

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka