Nekad Rosen | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2008

Vad heter du på discord? Rosen#7492

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 15:00--22:00 på vardagar.
Mellan 10:00--00:00 på helger.

undantag om jag är med kompisar.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat snart i 4 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle tagit ansvaret och göra min plikt som jag fått om jag blir servervakt och kunna /svbanna och /kicka de som gör fel och kunna ge dom ett straff som de förkännar. om jag skulle nu bannat någon så skulle jag precis efter jag bannat hen sätta mig i support och sen försöka och föröka bannen på hen som jag bannade.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på unive pågrund av att jag har varit servervakt förut och mod och det var väldigt roligt och så vill jag kunna fortsätta att kunna banna folk och kunna ge de som gör fel ett straff. Men det jag mest vill är att få bort alla lallare på denna server, eller försöka iallafall.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle satsa att för att kunna banna de som gör fel genom att göra /svban och sen kunna få bort alla lallare och de som gör fel. Men jag skulle nog bannat de som gjort fel och dva alla bilar och kunna lösa de ''små'' problemen som ni inte ska behöva på staff teamet.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag ska bli servervakt för jag kan reglerna rätt så bra eftersom jag är tidigare mod och har straffat rätt så många. Så jag kan nästan alla regler som finns på servern och så är jag väldigt aktiv enligt mig själv. eller jag försöker vara så aktiv som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt så vill jag bli servervakt på unive för jag vill kunna hjälpa till och få bort de som inte kan rpa eller de som inte tar unive seriöst. Jag vill som sagt kunna hjälpa er på staff teamet och så tycker jag det är jävligt roligt och så tycker jag verkligen om och ta mycket ansvar. Och att vara servervakt så har man endå rätt så mycket ansvar tycker jag iallafall.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan nog nästan alla som finns på servern, men de som jag kan ta nytta av är /svban /kick /dv /toggleid /ooc

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans bannad 3 gånger förut men 2 av de var missförstånd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? gud nej

Discord-Rosen#7492

Ex.Mod

Lost Dreads

alltid öppen pm
giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka