Inaktuell Rosen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Rosen#7492

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskap ansvarig för jag vill visa vad jag kan och visa mina glädje och vill ta mycket ansvar vilket som jag gör när jag är Medlemskap Ansvarig. Jag har även nära och kära vänner som är medlemskap ansvariga och säger att det skulle passa mig. Jag vill kunna testa och kolla. Jag tror detta skulle passa mig själv. Jag tror att jag tycker det kommer vara väldigt roligt och jag tycker även det är roligt och läsa vad de som ansöker skriver och höra allas åsikt om varför de ska bli medlem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig för att jag är jag gör alltid som jag ska och följer varenda uppgift ni ber om. Jag är alltid så trevlig som möjligt och jag tycker verkligen om att ta ansvar och gillar att bemöta nya folk och lära känna dom. Jag vill ge dom som inte är whitelistade en chans om de klarar ansökan. Jag är alltid så trevlig som möjligt och är aktiv väldigt ofta enligt mig själv. Nu när jag har skola så kan jag inte spela lika mycket men jag kan fortfarande godkänna skriftliga ansökan och godkänna den eller neka den på skoltid.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta alla på samma sätt för alla är lika värda. Men jag skulle först fråga hur ens dag har varit och sen fråga hur personen mår och bemöta hen på ett trevligt sätt. Jag skulle vara lika trevlig till varenda person och jag tycker man ska bemöta alla lika. Om dom inte gillar mig eller inte tycker om mig eller kanske är otrevlig under intervjuen så är det som det är. Kan inte ta hen på lika sätt som andra om hen har ett dåligt bemötande så är det svårare och godkänna den.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tror att jag skulle lyckas med att höja rp-nivån på unive. Eftersom just nu finns det många lallare och många som tar unive på icke allvar. Det tycker jag inte ska finnas det är därför jag ansökte till servervakt och Trainee för att kunna få bort dom för de förstör rp nivån på denna server. Men jag tror jag kan höja rp nivån genom att göra mer folk whitelist om de har det som krävs såklart. Men jag vill kunna ge de som inte är whitelistad en chans att vara det för desto mer whitelistade folk desto mer roliga och stora scenarion kan skaffas. Så jag tror jag kan höja den genom att tro på folk och ge folk whitelist.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven på att bli whitelist för mig är väll mest bara trevligt bemötande och hög rp nivå, det kanske är svårt och veta om personen har en hög rp nivå eller inte men jag skulle väll ta reda på det på något sätt. Kanske säga upp lite scenarion eller fråga om hen kan säga några bra exempel på bra eller stora scenarion. Men det mesta är väll att ha trevligt bemötande och trevlig hela tiden faktiskt och sen att faktiskt kunna rpa och kunna ha hög rp nivå hela tiden.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle kolla på de senaste ansökningar som inte blivit svarade på och antingen godkänna den eller neka den pågrund av vad hen har skrivit och sen göra en intervju och sen göra samma sak om och om igen. Jag tror det kommer vara mycket ansvar men om jag gör fel så är det på mig och jag får ta det problemet.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu på tisdag ska jag börja skolan igen och då börjar jag tidigt på morgon och senare på dagen slutar jag skolan runt 15:00 Vilket som betyder att jag kommer hem runt 16:00 och sen spelar till typ 22:00 typ. Kan hända att det blir längre. Jag håller också på med sport. Jag har träning 2 gånger i veckan men jag hinner fortfarande hem och sätta mig vid datorn ett tag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server. Kommer inte göra undertiden unive är aktiv. Jag kanske sätter mig och spelar rsm Freeroam nån gång med kompisar, men inte ofta

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Discord-Rosen#7492

Ex.Mod

Kriminell

Alltid öppen pm.
giphy.gif

Tillbaka