Accepterad Rose | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Timmy

Vad är ditt discord namn? 𝓡𝓸𝓼𝓮🪓#0872

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet sigge sundgren och ska fylla 25 år. sigge har varit i staden förut men tog ett break under en period. sigge är en person som är väldigt vältränad och har mycket testostron i kroppen, han står alltid upp för sig själv och är lojal till folk som är lojal tillbaka. sigges intressen har varit att skruva i bilar samt köra dom. Nu är sigge tillbakai staden och taggad på att hitta sina gamla vänner igen samt kunna lära känna nya personer som anlänt till staden medans han har varit borta. Sigge har ävn jobbat hos aouto experten tidigare och har erfarenheter kring jobb och hur man sköter sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med en social rp i mina scenarion för att få mig sjäv att känna att scenariot blev roligt men även att motparten känner att scenariot blev roligt beronde på om jag vinner scenariot eller inte. Jag kmr också kunna få möjligheter som att tex kunna skaffa ett jobb och utveckla min rp därifrån samt bygga upp min karaktär i staden och skaffa kontakter vilket kan leda till roliga sociala scenarion i framtiden. Jag kmr alltså bidra med en sån bra rp jag kan och få alla andra medlemmar att tycka att det ska vara roligt att rp:a med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att man ska rp:a för både din sida och motpartens sida, du ska ej rp:a för din egna vinst 9 av 10 ggr tex utan man ska också spela för motpartens vinst och kunna tåla att förlora ett scenario.

Hur hittade du Unive? via min bror för ungefär 2 år sedan, blev tipsad av han och testade rp för första gången och upplevde att det var väldigt roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka