Nekad Rose | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Timmy

Vad är ditt discord namn? roseaxe.

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sigge Sundgren 26 år gml

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Intiligent, klantig, snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ja Sigge Sundgren är då uppvuxen i norra delen av sverige och har en relativt grov norrländsk dialekt. Sigge har växt upp med bra omständigheter med en svensk familj och vänner. Sigge gick ut gymnasiet men valde att ta ledig ett år efter studenten. Han flög utomlands och levde livet vilket inte var så smart. Planen var att bo utomland i 1 år sedan börja plugga vidare på universitet. Sigge var riktigt smart men under det här året han bodde i spanien skulle saker sakta men säkert gå ut för. han började lära känna en grabb vid namn miguel chapo som till en början verkde som en normal och skön grabb. Men med tiden som gick märkte sigge att miguel chapo var kriminell och försökte lura in sigge i det kriminella livet. Eftersom att sigge är så klantig och lätt lurad så hamnade sigge också i det kriminella livet pga pengarna. Sigge såg det som en enkel väg att tjäna pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig rp för polisen, de kriminella samt vanliga medlemar. Folk som rp:ar med mig brukar oftast tycka det är väldigt roligt då jag har en charmig rp som är unik från andra. Jag kan bidra till en bättre miljö inom rp:n

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja detta går lite under powergaming och detta är då att man ska kunna rollspela för sin egen och motpartens vinst. Tex om jag blir gissla i ett butiksrån ska jag fortfarande ha en hög och bra rp även fast jag "förlorar" scenariot. Detta gör scenariot mycket roligare för båda perterna och det blir mer utvecklat

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, har som sagt varit medlem sedan multistaden och alla mina regelbrott har bildat den rp:are jag är idag. jag vet hur man ska rp:a

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm man ska ej använda fordonet som tillhygge för att skada någon. Röstregeln man ska ha en passande röst till sin karaktär. Rdm man får ej slå någon till döds eller döda någon utan anledning. Meta gaming man ska ta allt ingame och inte ta saker som man hör utanför spelet ig. Powergaming man ska spela för sin egna och mortpartens vinst, man ska kunna förlora ochj vinna scenarion och inte bara spela för sig egna vinst. Kan många fler men orkar inte skriva alla

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag har då varit helper här på unive samt servervakt och spelat här 3 år. Tror inte en intervju är så relevant

Nekad.
Anledning: du har en pågående temporär ban

Du får ansöka igen när du är unbannad. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka