Accepterad Rose | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? 𝓡𝓸𝓼𝓮🪓#0872

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-17 190313.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pga kill effects, Jag hade konfetti som kom upp när man träffade huvudet. Jag vill att philip 320 läser denna överklagan och gör sitt beslut tack!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så i torsdags kväll gick jag in på unive igen efter att varit ip perma bannad sen sommaren. Jag har alltså haft en ip permaban som legat kvar från i somras och nu när jag testade att gå in på unive igen så kom jag in. Jag spelade lite tordags kväll och lite runt hela helgen och rp:ade på som vanligt utan några konstigheter. MEn så idag när jag kom hem från en match och skulle gå in på unive så kom detta upp. jag hade alltså blivit anticheat bannad utom att jag visste varför. Jag blev då genast fundersam och testade starta om datorn då jag trodde att det var någon bugg. Men när jag gick in igen på unive kom samma sak upp. Jag började då kolla igenom mina filer som jag inte gjort sen i somras och hittade då en kill effect. När jag såg dethär blev svaret väldigt klart varför anticheat automatiskt bannad mig men jag fick även en chock då jag inte alls hade någon aning om min kill effect. Det jag kan minnas från i somras är att efteråt att jag hade blivit permanent ip-bannad så valde jag och testa saker på lall servrar samt shooters rp. Jag testade då att ladda ner kill effect och jag valde heöt enkelt att köra med de på lall servrar medans jag var bannad på unive. Detta är då något jag glömmt att tagit bort när jag slutade spela fivem vilket gjorde att denhär kill effecten låg kvar tyvärr. Så nu när jag gick in på unive efter ca 6 månader så hade jag fof kvar min kill effect sen 6 månader tillbaka utan min kännedom vilket gör mig sjukt ledsen och besviken då detta inte hade en avsikt på unive utan bara på lall servers.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, denna ban är ju helt korekt man kan ju inte säga emot ett trovärdigt anticheat program. Men jag hopas verkligen du philip 320 kan förstå min sits då detta absolut inte var meningen att vara på unive. Jag är jätte besviken på mig själv att ag inte tog bort kill effecten när jag slutade spela fivem för just nu har ju det lett till att den legat där och jag har helt enkelt glömmt bort den och nu blivit bannad. Jag tog självklart genast bort den och jag hoppas på att få en ny chans av dig philip 320 då jag verkligen vill börja rp nu som vanligt efter 6 månaders uppehåll. Det känns så surt att man har väntat 6 månader och äntligen vill komma tillbaka å träffa gamla vänner osv sen blir man bannad för anticheat utan ens egen känne dom. Det jag vill nu är att få komma in på servern igen och fortsätta rp:a utan något som ej får vara på servern. För jag kan svära på mitt liv att jag inte hade kännedom om denhär kill effecten när jag gick in på unive i torsdags och jag kan även svära på att jag absolut inte hade någon avsikt att använda dom ig på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har som tidigare sagt spelat här länge och dragit på mig större och mindre bans som har varit konstruktiva för mig, det vill säga att jag lärt mig av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det finns 2 grejer jag kunnat göra. Den ena är att jag kunde skippat att ens lägga till kill effect från första början även fast det var till lalliga servers. Det är inget nödvändigt och detta ångrar jag med allt. Det andra är att jag skulle kunnat komma ihåg att radera kill effecten när jag valde att sluta, eller att kolla igenom mina filer och se om det fanns något som låg där ifrån somras. Men detta gjorde inte jag efterso att jag helt hade förträngt och glömt bort min kill effect vilket gör mig irreterad och besviken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer nog härdan efter aldrig mer ladda ned något liknande överhuvudtaget. Min avsikt är inte att spela unive för min egna vinst och ladda ner massa skit som ska hjälpa mig. Jag har även lärt mig att jag måste ta ett större ansvar för vad jag laddar ned osv. Jag kommer även vara mer noggran efter uppehåll att säkerställa att jag inte har massa skit i mina filer osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka