Accepterad Rose | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? roseaxe.

Vem var det som bannade dig? LK040

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-30 213824.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fear rp:a lite

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker till en bil för att snacka men det visar sig vara fel bil så jag sa " nej de var inget" dom väljer sedan att backa bak och hoppa ut ut bilen och rikta på mig helt random vilket jag också var lite bredd på för att jag fick en skum känsla. SÅ han hoppade ut och börja rikta och jag hoppa ut inprincip samma sekund och lyckades döda han sen belv jag bannad för Grov fear rp och fick indragen krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag asner att den är felaktig till viss del. Det jag tycker är fel är att det är en grov fear rp. Accepterar fear rp men tycker det var liter överdrivet med grov fear rp men jag ber er att få en ny chans. Det är höstlov och det är inte sådär jätte kul att vara bannad resterande dagarna av höstlovet så jag ber verkligen er att unbanna mig så jag kan bevisa hur bra jag egentligen kan rp;a.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit här sedan multistaden och dragit på mig större ocgh mindre bans genom åren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade helt enkelt bara kunna låtit dom kidnappa mig även fast att jag var bredd och instä'lld på att försvara mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer härdan efter försöka göra scenarion mer roliga och dra ut på dom för att det ska bli roligt även om jag förlorar eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka