Nekad Rosa_flamimgo | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigTittie99

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198236645322/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille wiklund

Vad är ditt discord namn? Rosa_flamingo#7945

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter då Pelle paltnacke och är född år 1990 som barn gjorde jag mycket dumt tex kasta sönder fönster äggade hus och personer så ingen barndom man jag är stolt över idag men men man var ung och dum som sagt. Gick även lumpen som ung men hoppade av senare. Har inga egna barn men min syster har en liten flicka på 4 år som jag tycker mycke om! hämtar henne ofta på dagis och tar me henne hem efter jobbet. Mitt arbete är att prata inför kamera om olika nyheter allstå reporter jag trivs bra med mitt yrke och tycker de är kul! På fritiden kollar jag fotboll har spelat fotboll har spelat sen jag var 6 nu spelar jag inte förutom korpen med polarna! vid 15 års ålder åkte jag på en knä skada. var påväg att bli proffs i tyskland men de gick skit. har 3 bilar en cross och en moppe har ett litet intresse av cross åkning faktiskt har kört sen jag var 13 och tycker de är kul.Min mamma har jag ingen kontakt med hon missbrukar och har gjort de sen långt tillbaka pappa har en lever sjukdom som sitter kvar för evigt. Den kommer nog ta livet av han men de är ett långt tag kvar minst 3 år har läkarna sagt. Han har jag daglig kontakt med och gillar väldigt mycke. Någon jag ofta åker cross med och spelar fotboll är Antwan Petersson han är en väldigt bra vän till mig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en rolig spelare och en rolig kille som gillar spelet väldigt mycke är online väldigt ofta och bryter aldrig mot reglerna har blivit bannad 1 gång pågrund av att jag körde på en spelare när han var osynlig för mig (händer inte ofta)
de va mitt på motor vägen så de va inte så mycke att göra åt saken tuvärr men annars har jag aldrig blivit bannad och tror intr jag kommer bli är en ganska kunnig spelare också har spelat vanliga gta i flera år och testat smått på andra servrar men är ganska erfaren och kan alla regler genom kompisar och när jag kollade igenom dom

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker de är ett väldigt roligt spel som är både lungt i vissa stunder men på 2 sekunder blir de lite spänning och de är jätte kul tycker jag har bara spelat unive i 3-4 veckor men kan de mesta om spelet och vet vad som är rätt och fel!

Hur hittade du Unive? Både genom twitch där lärde jag mig hur de funkade men genom kompisar fick jag höra unive och valde att testa och ångrar inte en sekund

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få så många andra att ha kul eller komma ihåg mej som den där killen antingen för ja va lite jobbig eller för ja drog något skämt eller gjorde något kul de är mitt mål.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jo då att få andra människor att ha jätte kul men även mig själv att jag har kul och de vet jag speciellt ifall jag blir godkänd som medlem i unive. jag älskar ju serven spelarna och va säger man konceptet tycker de är jätte kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte just nu har varit smått i någon annan men de var ett tag sen just nu spelar jag bara på unive och trivs med de bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka