Accepterad Ros1gard | Ban överklagan (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8

Vad är din discord tagg? Rosengard#0381

Vem var det som bannade dig? Oskar

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: xmklkk Anledning: Powergaming, lall Går ut om: 1 dagar 23 timmar 49 minuter Placerad av: Oskar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi tydligen lallade, själv tycker jag det inte är lall då jag rpade på skadorna samt gjorde självförsvar vid senare tillfälle! Jag tror även dom valde och banna mig för att jag just inte var i mitt mode idag och rpat inte riktigt! Jag och thore rpade och det gick inte så jävla bra just då! Jag rpade på skadorna med sedan så slog jag honom vilket inte var jätte bra!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis Thores spel frös och råkade köra in i mig, han skrev även det i ooc men jag rpade ändå på det! Senare tillfälle så dunkar jag till han för han somsagt klörde in i mig och jag vill göra självförsvar tillbaka! då blir jag bannad 2 dagar för powergaming, lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv det var en felaktig men fattar ändå staffens perspektiv av synvinkel på detta

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många felaktiga och många som har varit rätt som jag har lärt mig av vis senare tillfälle!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat rpat på skadorna mycket längre men hade ju också även inte behövt slått honom men det var det jag tyckte var rätt vid det tillfället då han skadade mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska väl rpa på skadorna längre och att man ska ta tag i olika grejer när det väl händer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka