Nekad Ros1gard | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8

Vad är din discord tagg? Rosengard#0381

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jadu (discord bannad)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banan mig pga att jag var lite dum just då i stunden och gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i stör ej då och råkade säga n ordet då jag är lite van vid att säga det i en annan server som jag brukar prata med mina polare! Det var absolut inte menat något dumt eller något i stilen! det bara flög ur mig, sedan skrev jag detta och erkände mig för Philip320 i pm och han savrade! Osen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättaktig men det var såklart inte meningen på något sätt! Inget illa mot någon som är mörkhyad elelr något då jag inte sa det mot någon direkt!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många som är felaktiga och många som jag har tagit lärdom av och inte kommer ske igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försökt hålla det inom mig och inte sagt N-ordet just där utan det var somsagt inte meningen och jag sa det int eill någon utan bara rakt ut så liksom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig det och kommer inte säga det kring unive någon mer gång det kan jag lova på!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Vet inte hur man "råkar" säga ett ord. Man använder munnen för att aktivt göra ett val att säga någonting.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka