Accepterad Ros1gard | Ansökan till Servervakt [Jackz] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Rosengard#0381

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar helt olika tider men allt ifrån 12-05 typ, men mest på kvällarna!

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1.5 år ca.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte riktigt se för är inte ingame just nu men har 10+ iallafall.

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en kille som visar vart skåpet ska stå. Han visar också alla regler samt är ett gott exempel för serverns sida och ska visa det för alla nya medlemmar etc på servern! Helt enkelt en bra förebild för alla nya medlemmar på unive och ska visa vad man ska göra o inte ska göra! Därför finns vi också eftersom ta återgärder på folk som vi ser gör regelbrott ingame. Och istället för att behöva skriva report vilket också kan vara bra så kan man banna han själv då om man självklart har bevis på händelsen.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig för jag har varit servervakt förut och vet hur det går till som servervakt! Jag kan också väldigt mycket angående det och vet hur man ska agera i olika lägen om tex någon dör eller om jag ser ett regelbrott!

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En servervakt är Lojal, Trevlig, kunnig, Förebild, Ska vara ett gott exempel för servern helt enkelt!

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är om man bryter mot någon regel kring servervakt! tex att man revivar i ett skottscenario och fortsätter skjuta. Detta är något som absolut inte ska förekomma samt aldrig ska behöva ske då det är så låg rp på dom som gör detta! Det kan ta återgärder upp mot permanent ban om detta sker vet jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka