Nekad ROS | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ROS

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/edwinnnnnsss

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? Edwinmarkusson#0785

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung grabb som kommer leta möjligheter i livet. Har aldrig haft några direkt problem i uppväxten men väljer ändå en fel väg i livet och börjar leta jobb med snabba pengar. Blev därav väldigt bra på det och vart en av dom större personerna i min förre detta stad. Jag har levt undercover ett bra tag då det började komma fram spår från mig vilket har gjort att jag behöver fly till en ny stad. Leta nya möjligheter. Som sagt intresset för att hålla på med kriminella saker kommer alltid finnas där.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer se till att det kommer bli en betydligt mer händelserik server och har alltid en rolig roleplay plan i det hela. I min före detta stad var det alltid samma personer som gjorde rån på samma sätt om och om vilket blir väldigt tråkigt. Vi har alltid försökt o komma på roliga idéer. därav gjorde vi ett rån och låssades vara en larmcentral. Vilket funkade skit fint. Jag vill komma med mer idéer på alla möjliga sätt och utveckla roleplay på ett helt nytt sätt. Leta metoder, vägar, vänner, fiender mm.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill ha en ny stad att börja mitt liv i och tycker att unive såg ut som en god server med många möjligheter som håller till en god roleplay nivå.

Hur hittade du Unive? Inne på fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att komma så långt som möjligt. Försöka ha sådan stor inverkan på alla personer som möjligt. Alla ska veta om vem jag är. Men även att jag ska vara känd för att hitta på roliga grejer som roliga roleplay rån, kidnappningar med mera.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte för tillfället. Har haft en paus men e sugen på komma tillbaka och gibba igen.

Tillbaka