Accepterad Rory | Medlem ansökning [Bjork]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rory

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Rory#1375

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Spice Momo och han är 21 år gammal i hans barndom så blev han uppväxt som en gangster han blev slagen av sina vänner och en dag tog han ett vapen från hans pappa och skjöt de som hade slagit honom. och hur han fick tag på vapnet var för att hans pappa var jägare så han tog ett vapen från han och sen så sprang han där ifrån och han klarade sig men sen så fick hans föreldrar reda på det så hamna han i foster hem men när han blev vuxen så flyttade han ut och han sålde knark och droger så han känna pengar han var kriminell. och sen när han träffade nya vänner som var gangsters också så hade de problem de hade slagsmål och sånt så en dag så hade de krig i ett ställe och Spice överlevde och typ två av hans vänner dog men de klarade sig. men Sinan och hans vänner hade inte dödat alla av de för de var typ 5 stycken och Spice och de var 4 stycken. så Spice gick till de själv någon gång och döda de själv och han dödade alla de så han klarade sig och så blev han kriminell och skapade ett nytt gäng hittade ny bättre grabbar och skönare att vara med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och bra rp, jag kommer hålla en så bra rp nivå som möjligt för att de jag rpar med ska ha det roligt och jag vill ha det roligt när jag rpar och jag kommer bidra med en RP nivå som är rolig för båda parterna och jag kommer ha social RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för at vinna scenariot man ska spela för att båda parterna ska ha det kul när dom rpar, man ska hålla en bra RP nivå fast man förlorar scenariot och inte bara när man vinner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till unive för länge sen när jag gick in på fivem och letade efter en server som jag ville köra på så då började jag på unive hittade till unive nu för att jag ville börja köra här igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka