Accepterad Rory | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rory

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010079372/

Ditt Hex-ID: 11000013e92e28c

Vad är din discord tagg? Rory#1375

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ijosad Anledning: Krim utan krim, hänger med kriminella samt är med på kriminella aktiviteter går ut om 6 dagar och 2 timmar 25 minuter placerad av San.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror San valde att banna mig för att jag inte hade den kriminella rollen i discorden, men jag var i mina vänners gäng hus och pratade med dom när jag inte har krim rollen och då blir jag bannad för krim utan krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade knappt spelat fivem på 16 eller 17 dagar och ville komma in på servern lite och spela, jag har tidigare varit kriminell på unive roleplay ganska många gånger och känner då många kriminella rollspelare, jag hade inte riktigt något att göra och så träffar jag min vän och då berättar han för mig att han nyligen startat upp ett gäng och att dom bor borta vid mirror park rondellen. och efter som att jag inte spelat på 16 eller 17 dagar så hade jag inga bil nycklar så jag åkte till där man hämtar ut nycklar och köpte några nycklar till mina bilar sen åkte jag till mina vänners gäng hus och pratade med mina vänner, vi stod bara i deras hus och pratade och dom hade tydligen blivit skottade typ 5 minuter innan jag kom och folk hade skottat mot dom i typ 30 minuter men jag var inte där då så jag har inte något att göra med skottlossningen men det låg döda kroppar i deras hus, men jag tycker att 10 dagar är lite över drivet när jag bara stod i deras gäng hus och pratade med mina vänner, jag skulle fattat ifall jag hade vapen eller något liknande på mig men nu så pratade jag bara med dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var rätt att han bannade mig för krim utan krim för att jag stod i deras gäng hus när jag inte är krim men det jag tyckte var fel var att jag blev bannad i 10 dagar och jag tycker att 10 dagar var lite överdrivet för det jag gjorde var inte så jätte grovt, jag tycker att bannen skulle varit 3 eller 5 dagar, jag gjorde inte riktigt något kriminellt, jag hängde med kriminella och jag tycker man borde få göra det men inte på kidnappningar osv, nu så hade dom inte kidnappat någon och dom sköt inte när jag var där så vet inte riktigt vad det var för kriminella aktiviteter jag var med på förutom att vara i mina vänners gäng hus och prata.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var i 3 december och då blev jag bannad för c logg och jag c loggade då för att jag var inte krim men ändå så var det någon som började skjuta mig och när jag låg död flög min kropp ner under marken så jag väntade några minuter och sen f8 quitade jag, och innan det så har jag blivit bannad för rasism, powergaming, vdm och massa annat kommer typ inte ihåg vad jag har gjort för dom flesta är ganska länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara kunnat skita i och åka dit, jag skulle istället kunnat väntat några timmar tills jag blev krim för jag tänkte köpa gäng samma dag men sket i det när jag blev bannad, annars så skulle jag kunnat vänta tills mina vänner inte var i deras gäng hus och istället bara åkt rundor och då skulle jag kunnat vara med dom då istället, sen finns det såklart mer saker jag skulle kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet att jag har lärt mig efter denna bannen och kommer nu istället vänta tills jag blir krim innan jag hänger med mina kriminella vänner och jag kan istället typ skaffa ett jobb ig som mekonomen eller något att så jag inte behöver var med folk som är kriminella, för att ifall jag skaffar ett jobb så kommer jag ha något att göra inne på servern och jag är med folk som är kriminella för att jag inte hade något att göra och tyckte det var tråkigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka