Nekad Rory | Ban överklagan [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rory

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010079372/

Ditt Hex-ID: 11000013e92e28c

Vad är din discord tagg? Rory#1375

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad för powergaming av flygplan i 10 dagar går inte att kopiera ifrån fivem

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag körde på ett berg med en sport bil och jag tänkte inte efter riktigt innan jag gjorde det och jag vet att det är helt fel det jag gjorde och vet att jag inte ska göra om det för att nu har jag lärt mig utav det misstaget jag gjort och ångrar mig så extremt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gambino hade varit och drivebyat oss ungefär 4 gånger på 15 minuter och varige var 2-5 minuter långa och jag dog inte någon gång av dom så jag tog ut en bil när det hade börjat bli lugnt sen åkte jag och lämnade kropparna i sjukhuset från mina grabbar som dog och efter det så åkte vi mot Gambino och så såg vi Lextys bil och började köra efter Lexty krockade efter en 7 minuter lång biljakt och det blev en lite skottlossning och vi dödade lexty och hans grabb och sen en stund senare tänkte vi förhandla och då kom jag på ett bra ställe uppe i nakenstaden och då var vi där i 30 minuter innan Gambino kom och vi tänkte vara sociala och förhandla istället för att skjuta men Gambino family började skotta mot oss så vi gjorde det tillbaka men dom var tråkiga och åkte runt med 6x6 ungefär 5 stycken i berget och skjuta där så vi tänkte dra upp och först så körde min vän bilen och sen ville han att jag skulle köra upp för berget jag sa att det är en dålig ide och att vi skulle springa upp för berget men dom andra i min bil fortsatte, medans dem andra sa -"åk upp du kan det med denna bilen den är stark." Så jag valde att köra upp och jag vet att det ar fel och jag ångrade mig redan när jag gjorde det men under hela detta så var det en stor skottlossning så jag stressad och tänkte inte efter riktigt noga innan jag gjorde dem brott jag har begått.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte felaktigt, det var helt rätt det han gjorde och jag förstår varför jag blev bannad, jag vet själv att jag kan så mycket bättre och har en väldigt mycket bättre RP nivå än vad jag hade just under detta scenariot, så det var helt rätt utav han att banna mig och ifall jag skulle varit staffen skulle jag gjort exakt samma sak, jag lovar att jag ska förbättra mig och inte begå såna här misstag igen för just nu så är det också lov och det börjar bli kalt ute så man vill inte vara ute lika mycket som man var på våren och sommaren så vill gärna få en andra chans och bevisa att jag kan så mycket bättre för jag vet att jag kan det och vill bevisa det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på väldigt länge och min senaste ban var 15 augusti och det var typ 3 månader sedan och då stormade jag ett gäng hus helt själv och dödade alla i det gänget sen när polisen kom så började jag skjuta mot dom och dödade några sen dog jag och blev bannad lite senare för massa olika saker men det var mest för problem spelare tror jag men jag har haft en bra och seriös rp innan det så nästan inte blivit bannad så mycket 2022 och typ bara blivit bannad 2021 för då var jag en lallig spelare på unive och tog inte min rp seriöst som jag har gjort nästan hela tiden detta året.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns massa grejer som jag skulle kunnat göra annorlunda några av dom kan ha varit att jag inte skulle lyssna på var dom andra i bilen sa, jag skulle kunnat hoppa ut ur bilen och springa upp jag skulle också ha kunnat ta en annan väg upp för jag vet att det gör en stig som man kan komma upp ganska enkelt där på och massa mer saker och jag valde det dummaste alternativet som var att köra upp på berget med den bilen, jag vet att det finns massa fler alternativ jag skulle kunnat göra men just då tänkte jag inte efter och var ganska stressad så jag visste nästan inte själv varför jag gjorde ett så dumt alternativ.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har insätt vad jag har gjort för fel och jag vet att jag kan så mycket bättre för att jag e ganska bra på att rpa och kan alla regler bra så ifall jag skulle bli unbannad så kan jag lova att jag inte kommer göra om detta eller några andra regel brott för att riskera att bli bannad igen för jag vill kunna spela på unive. ifall det skulle bli ett liknande scenario så kommer jag tänka efter extra mycket och förbättra mig mycket av detta fel som jag gjort och jag vet att jag gjort mycket fel skulle tagit samma beslut ifall jag var staff. Så ja jag har lärt mig väldigt mycket av denna ban jag fått och jag vet inte varför jag gjorde en sån dum sak som jag gjorde idag och jag vet själv att jag kan väldigt mycket bättre och att jag aldrig skulle göra om detta och det kan jag lova för jag vill inte riskera att bli bannad här på unive speciellt inte nu när det är höst lov och inte är någon skola, jag lovar att aldrig göra om detta eller något annat liknande misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar.

Vill att du ska vänta ut bannen lite mer så att du verkligen lär dig, För om man blir unbannad direkt så kan det vara så att jag gör det igen sen blir bara unbannad efter 1 dag om du förstår vad jag menar, Därför om man väntar ut bannen lite så kan man lära sig extra noga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka