Nekad Rory | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rory

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010079372/

Ditt Hex-ID: 11000013e92e28c

Vad är din discord tagg? Rory#7534

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-07 215830.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var icke medlem och sprang och hämtade mina vänner i en skottlossning, och jag abusade då lite att dom inte kunde döda mig så jag sprang in i sons gäng hus för att hämta kerb sen någon annan, och det var fel det jag gjorde och jag hoppas jag får en ny chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och kerb åkte runder och chillade bara för jag satt i väntar på medlem skaps intervju och tänkte köpa krim direkt efter jag fått medlem men blev aldrig dragen. Någon ringde kerb eller något ig och sa att dom blev stormade så Kerb tänkte åka dit och hjälpa och jag tänkte inte riktigt då på vad som skulle kunna hända, jag tänkte bara sitta kvar i bilen och vänta på att jag blir dragen in och kan ta en intervju och då blev kerb skjuten när han satt i bilenså jag tog hans kropp och körde iväg sen så började örsk spamma mig på discord och skriva "rory kom tillbaka och ta mig" för han inte ville tappa sitt special vapen, så jag åkte tillbaka för jag trodde allt var över men det var det inte för när jag kom in i huset så blev jag sönder skjuten av 2 eller 3 personer och jag bara fortsatta springa in för att hämta örsk kropp när jag kom ut hade hans kropp buggat bort så jag sprang in igen som var väldigt dumt gjort utav mig jag borde istället bara inte gått dit från första början utan bara loggat och väntat på att kunna ta min medlemskaps intevju sen köpa krim och efter det kunde jag dra dit och hjälpa till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, det ända jag tyckte var lite fel var hur lång bannen varit i 15 - 20 dagar istället för permanent, men det är staffses val så dom bestämmer. Men jag gjorde fel under detta scenariot och abusade att jag var icke medlem så dom inte kunde skjuta eller döda mig, jag är 100% säker på att detta inte händer igen och jag kommer vara mer seriös i mitt rpande på unive framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här några gånger innan kommer inte ihåg alla för det var ganska länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns mycket jag skulle kunnat göra annorlunda, en sak är att jag skulle kunnat göra annorlunda är att inte lyssna på dom och vänta tills jag skaffat medlem och krim innan jag gjort något som var kriminellt, jag skulle bara kunnat springa iväg när dom släppte av mig vid gäng huset istället för att springa in för att hämta mina vänner som låg döda där inne, en till sak jag borde gjort är att läsa reglerna lite extra noga så jag inte gör något fel som jag nu i detta fall gjort, jag är säker på att detta inte kommer hända igen och jag är ledsen för att jag gjorde ett dumt beslut och springa in i deras hus för att hämta mina vänner och abusa att dom inte kunde skjuta mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte göra om detta i framtiden, jag gjorde ett dåligt val och lyssnade på mina vänner för att hjälpa dom jag gjorde ett dumt beslut och lyssnade på dom för att jag brydde mig inte jätte mycket då för jag hade inte så mycket att förlora, det kommer inte ske något liknande som detta i framtiden för jag har lärt mig av mina misstag och detta var bara jätte onödigt att springa i under ett gäng krig för att riskera ban, jag ångrar det nu i efter han och det kommer aldrig hände igen det kan jag lova, jag kommer vara mycket me

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka