Nekad Rory | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rory

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010079372/

Ditt Hex-ID: 11000013e92e28c

Vad är din discord tagg? Rory#7534

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-26 133508.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var problem spelare, jag hade en väldigt låg och dålig RP nivå, när dom såg mig rpa så hade jag en riktigt kass rp och nästan bara skottade och knappt hade social RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit unbannad från unive så jag väljer att köpa krim nästan direkt, och så jag visste inte så många gäng för jag hade knappt kört på servern på länge och då så hittade jag några som jag känt från länge sen på ortenwave och då började jag rpa med dom. Jag körde på unive i typ 2 veckor fick 2 varningar som var ganska konstiga, så jag tog det lite lungt och rpade inte på några dagar typ 1 vecka kanske sen såg jag att mina vänner hade börjat där så jag började rpa med dom, vi sköt väldigt mycket men nästan alla skottlossningar var det inte vi som startade, men vi sköt fortfarande för mycket och hade för lite social rp och det såg staffsen och jag kan fatta att de såg det för vi alla var problem spelare. Och det som hände när jag märkte att jag varit bannad var att jag hade varit iväg från torsdagen till måndagen och inte spelat något då, jag hade ingen varning inget ting, jag tänkte att jag inte skulle skjuta lika mycket när jag kom hem för att jag fattade själv att vi snart skulle blivit bannade fast jag inte hade några varningar, men jag satt i min bil och så ser jag att Kerb skickat till mig på snap och frågat om jag också var bannad så gick jag in på dc och såg att jag inte var med i unive dc längre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban det var jag som hade en extremt dålig RP och bara skottade, jag var en problem spelare som inte hade så jätte mycket social rp. Men det med att jag springer runt på andra servrar fattar jag inte riktigt för jag var inte aktiv och spelade inte på någon annan server förutom Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ganska många gånger för lall vdm c logg powergaming rdm och lite annat jag har tagit lärdom av det mesta men senaste gången jag blev bannad för powergaming för några månader sen och har inte gjort om det för att jag har lärt mig utav den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns det absolut saker jag skulle kunnat göra annorlunda, jag skulle bidragit med en otroligt mycket bättre rp och inte bara suttit och skjutit, jag borde inte ha hängt med andra personer som jag såg var problem spelare utan istället varit med folk som har samma rp nivå som mig för att egentligen så har jag en väldigt hög och bra rp nivå. Jag kommer i framtiden inte rpa med dessa personer ifall jag blir unbannad för jag vill inte riskera att bli bannad från unive för det är en väldigt rolig server att spela på och jag har många vänner där som jag vill spela med,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer i framtiden tänka mycket mer på min rp nivå och inte göra om detta, jag kommer spela efter att ha social rp och inte bara skjuta ifall det inte skulle vara ett bra läge där jag skjuter med mitt gäng, ifall jag få kommer tillbaka så kommer jag inte rpa med de jag rpat med innan som bara bara spelar för att skjuta, för att jag tycker det är roligare att ha social rp. Jag har snart varit bannad i 2 veckor, och jag har tänkt mycket på min rp och att jag ska förbättra den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka