Inaktuell Rory | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rory

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ditt discordnamn: Rory

Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2023

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag gärna skulle vilja ha ett lite större ansvar för servern och hjälpa till med att förbättra servern så mycket jag kan, jag vill ha mer seriös rp på servern och få bort alla dessa lallare som bara förstör för servern för det stör mig ganska mycket att se massa lallare som tex går och vdmar folk på torget eller göra andra regelbrott och massa andra saker som jag ser väldigt ofta hända. Ifall jag blir staff så kommer jag att försöka hjälpa till mycket båda i support och i reports, jag kommer göra mitt arbete så bra som jag kan. Jag har inte varit staff här tidigare men vill testa på något nytt som jag tror kommer vara väldigt roligt. Jag kommer göra mitt bästa försöka lära mig nya saker och vara väldigt aktiv här på server. Unive är en väldigt stor server med massa spelare och det kommer bara fler hela tiden med nya folk som behöver lära sig grundreglerna som jag kan hjälpa till med ifall det behövs, jag har erfarenheter inom staff och kan olika kommandon som man behöver veta, jag har rpat på unive länge och börjat tröttna lite på RP så vill ta ett steg längre och göra denna ansökan till staff. Jag kommer försöka göra så mycket jag kan för servern så den utvecklas och bara blir bättre. jag är villig att jobba innom vad som hälst.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:20-23:00 eller mer
Tisdag: 15:20-23:00 eller mer
Onsdag:15:20-23:00 eller mer
Torsdag:15:20-23:00 eller mer
Fredag: 14:20- så länge jag orkar
Lördag och söndag så kan jag vara aktiv hela dagen.
Jag är ute med vänner ibland också så kanske inte är aktiv dom tiderna just varige dag men ska försöka vara så aktiv jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började köra lite på Unive i Juni förra året men tröttnade på Fivem och sen kom jag tillbaka i kanske augusti 2021, sen efter det har jag kört här nästan hela tiden och bara varit borta några gånger.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit staff på andra servrar och lärt mig kommandon där, jag kan alla regler bra och allt man behöver kunna som staff med det finns fortfarande allt mer man kan lära sig.

Några kommandon jag kan är
/sc
/sqlban
/sqlunban
/sqlbanhistory
/sqlbanoffline
/revive
/kick
/svban
/togglename
/toggleid
/freeze
/sv
/giveitem
/addkey
/goto
/bring
/setjob
/spec
/specoff
/skin
/noclip
/ooc

Det finns massa mer men kommer inte på så mycket fler just nu

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunnat jobba inom vilket område som helst men vill helst inte vara inom jobb för jag kan nästan inget om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka