Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kasinski1096/
Ditt Hex-ID: 1100001093b7815
Vad är din discord tagg? ropplat
Vem var det som bannade dig? albin
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var buggad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt spel hade buggat jag var påväg att köpa en bil och golvet syntes inte jag gick in i katalogen i bilfirman kollade efter bilar sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tyckte det var felaktigt eftersom jag precis börjat på servern och min vän vill fixa bil och allt till mig sen blev jag bannad pågrund av en bugg.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ej blivit innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde starta om spelet.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig
Har du läst våra regler? Nej
Ditt Hex-ID: 1100001093b7815
Vad är din discord tagg? ropplat
Vem var det som bannade dig? albin
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var buggad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt spel hade buggat jag var påväg att köpa en bil och golvet syntes inte jag gick in i katalogen i bilfirman kollade efter bilar sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tyckte det var felaktigt eftersom jag precis börjat på servern och min vän vill fixa bil och allt till mig sen blev jag bannad pågrund av en bugg.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ej blivit innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde starta om spelet.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig
Har du läst våra regler? Nej
Senast ändrad: