Nekad Roos | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roos

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? 1rosen

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Kevin Deez och är 27år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin är en 25 årig kille som älskar att meka med bilar, vara med vänner och att köra snabba bilar tex race. Mevlin har haft en bra uppväxt även rolig uppväxt men han har gjort ganska dåliga saker förut när han va mindre tex dricka mycket, köra bil utan körkort och vidare. Melvin har gått Bygg som linje i gymnasiet och kom in på ett asfalt företag som kallas för Peab och där jobbar han än idag och gillar det riktigt mycket, han kör just nu en sak som kallas för vögel och gillar det riktigt mycket och han har många kompisar som jobbar med det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med unik och rolig rp till servern, jag kommer eventuellt satsa på kriminell rp där jag kommer lägga högt fokus på kvalitativ rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motparten vinst i scenario innebär att inte spela för sin egen vinning i scenario. Alltså inte göra de omöjligt att motparten ska kunna vinna ett scenario. Ett exempel på detta kan va ett enkelt trafikstopp av polisen. För att spela för polisens skull och stanna vid trafikstoppet och låta scenario fullbordas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming är när man tar information från irl till sin karaktär. Detta är strikt förbjudet. Din karaktär ska inte bli påverkad utav OOdenC utan ska agera som den gör ingame. Meta gaming är kortfattat att man tar OOC information till sin karaktär och använder sig utav det i sitt rollspelande.Power gaming är en regel som har mycket betydelse och omfattar mycket inom rp. exempel på powergaming är att inte rpa på skador när du blivit skjuten. utan du väljer att resa dig upp och fortsätta. Att spela för att få mycket pengar är också powergaming. Spela för att vinna ett scenario är powergaming. Tycker jag fått med lite av vad powergaming är.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka