Accepterad Rookie | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rookie

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Vad är ditt discord namn? MegaSchnabelÄtare#

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Joseph Kamolo Bangala, född år 1989 och är en adopterad man från Ghana som är känslokall som gillar bilar, tjejer, pengar och Hamburgare. Rymt hemifrån från sina föräldrar som han har blivit adopterad av till en liten stad kallad unive city. Hans föräldrar dog i en bilolycka. Nuförtiden håller Joseph på med att försöka få massor av bilar och att tjäna lite pengar så han kan pimpa sin volvo 240. Men Joseph vill starta ett nytt liv som mekaniker eller andra bil jobb där han kan tjäna mycket pengar och kan köpa sin drömbil där han samtidigt kan hålla på med sin privata buissnes. Han har nyligen fått en tjej som han gillar väldigt mycket. Joseph tänker inte på vad som har hänt honom förut och fokuserar på sin framtid nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ganska bra tidigare erfarenheter av roleplay och har stor förståelse för vad communityt innebär och jag tror vilken att jag kan bidra till det på ett positivt sätt. Jag är väldigt lättlärd. Jag är också en väldigt social och hjälpsam person i verkligheten och in-game.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda sidorna har det roligt i sceariot även för de som förlorar ett scenario, eller om man förlorar hjälper de som vinner scenariot med deras rp och påverka den bra

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade unive för länge sedan och jag har tyckt att det har varit en bra server att spela på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka