Accepterad Rookie | Ban överklagan 9211

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rookie

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198385348485

Ditt Hex-ID: 110000119563f85

Vad är din discord tagg? rookie#6372

Vem var det som bannade dig? hugo9211

Hur lång tid var din ban? Permanent avstängning

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: qccwia Anledning: skjuter på trygghansa helt utan anledning, krim utan krim, icke medlem Placerad av: ^1 『』hugo9211 ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag tror staffs valde att banna mig för att jag gjorde ett stort regelbrott, men även för rp nivån ska va bättre det var definitivt fel av mig och det är verkligen något som jag kommer ta så mycket lärdom av. och jag förstår det verkligen från staffens sida och jag respekterar det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått indragen krim som jag hade lagt mina sista pengar på där ag samt var vice boss för ett gäng och jag har A.DD och ka inte ta dåliga saker emot mig så jag blev arg så jag skjöt på trygghansa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Halvt men asså saker kan hända hursomhelst i verkligheten och dedär är en av de men förstår til 100% att staffs valde att göra så

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tagit lärdom av de och har aldrig blivit bannad för samma sak 2 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde ha försökt att inte ha blivit så arg

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka