Nekad Rony Tycke | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rony Tycke

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred deverdier

Vad är ditt discord namn? Affe83

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rony,Tycke 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig raggare snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: köpa en bli med hus få mycket pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att fler tycker de är en bra server och att mer vill spela där

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara gå på sin egna vilja men ska lyssna på den andra så det blir lika man kan gå back på de men det ska bli liga

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej för det blir bara dåligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte bara döda någon för man vill utan en andledning man fär inte copibeta

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en snäll person och vill inte göra fel

Hej!

Det finns lite grejer du måste ändra på din ansökan:

- 1
.För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

- 2. Utveckla följande fråga: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

- 3.
Utveckla följande fråga: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

1- Klar 2-
Martin Bengt växte upp i utkanten av Borås tillsammans med sina två föräldrar och sin äldre bror Johan. Redan som barn var Martin den lugna i familjen – han var inte den som tog mest plats, men han var alltid observant, rättvis och noggrann. Storebrorsan Johan var mer framåt och äventyrlig, men trots deras olika personligheter har de alltid haft ett starkt band.

Martin såg tidigt hur mycket orättvisor det fanns runtomkring, både i skolan och i samhället. Det väckte en känsla av ansvar hos honom. När han och Johan var i tonåren pratade de ofta om framtiden – om hur de ville jobba ihop med något som verkligen spelar roll. Där föddes deras gemensamma dröm: att bli poliser.

Idag är Martin 25 år gammal och redo att ta det steget på riktigt. Hans plan är att tillsammans med Johan söka till polisutbildningen, göra lumpen eller annan relevant erfarenhet för att förbereda sig för en karriär inom lagen. Hans mål är inte bara att "fånga bovar", utan att vara en närvarande, lyssnande och rättvis person i samhället. Han vill göra skillnad, bygga förtroende och visa att polisen kan vara en del av lösningen, inte bara en symbol för makt.

I RP-världen på Unive vill Martin kunna utveckla denna resa från civilperson till polis, och låta karaktären växa genom erfarenheter, relationer och prövningar. 3-
Jag kan bidra med engagerat och seriöst rollspel där fokus alltid ligger på att skapa bra upplevelser för både mig själv och andra. Jag är inte ute efter att “vinna” RP, utan snarare att bygga berättelser och intressanta scenarion som får folk att vilja spela vidare. Jag gillar långsiktig karaktärsutveckling och tycker det är kul att spela både vardagliga, dramatiska och mer oväntade händelser.

Jag är bra på att lyssna och anpassa mig till olika situationer. Jag vet när det är dags att ta plats, men också när det är bäst att backa och låta någon annan få utrymme. Jag har respekt för RP-konceptet och följer alltid reglerna – men jag är också kreativ och gillar att bidra till nya idéer för olika scenarion, särskilt inom LEO (Law Enforcement) eller civilt rollspel.

Utanför själva spelet är jag också en person som gillar att bidra till en bra stämning i communityt, hjälpa nya spelare och vara aktiv på Discord. Jag tror att en bra RP-server handlar lika mycket om gemenskap som om själva spelet, och där tror jag att jag passar in.

Nekad.Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Nekad
Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka