Rony Tycke
Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-turbo-490 — FiveM, Utgår 2026-03-05
Anledning: Krockar, rpar it på skador samt rpar inte på /me, hoppar ut och bara skjuter i luften helt utan anledning
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag åkte vid framen och krockar så säger jag aj sen ställer jag mig vid en liten gård och lagar jag glömmer att skriva att jag lagar bilen sen åker jag en liten bit fram och testar mitt vapen då ingen är inom synne och då väljer jag att testa mitt vapen.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag vet att jag gjorde fel men jag kan tycka att de inte ska va en ban men det är inte jag bestämmer så den är väll rätt och att jag ska använda /me mer det är något jah måste utveckla inom min rp sen att jag åker mer ut i skogen
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att man inte ska bara säga aj och vänta lite sen åka och att man ska anväda /me mer när man rpar sen att man inte ska testa sitt vapen nära vägen
Varför ska vi ge dig en till chans? För nu vet jag att de va fel och att man inte ska glömma att rp på skador samt att man lagar en bil att man ska åka till ett mer diskret ställa och testa och att man fick ett upp väckning efter ha bara haft de bra så jag tycker att de va bra så jag kan utveckla mitt rpande på långsikt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag vet att man inte ska stressa er för ni gör erat jobb så fort ni kan