Nekad ronnybonny | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ronnybonny

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185717475/

Ditt Hex-ID: steam:1100001490ae8e3

Vad är din discord tagg? ronnybonny #6164

Vem var det som bannade dig? olof

Bild på banmeddelande: ban perma.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har verkligen ingen aning. Jag det var väl för att dem trodde att jag tog vapen ur vapenförrådet men jag var inte ens online då, Jag stod i mitt kök och min dator var inte ens på och jag bakade kladdkaka och ser att jag får notis av olof att jag ska hoppa support och så frågar jag var som har hänt men meddelandet skickas inte för att vi inte delar någon server och det är då jag märker att jag har blivit bannad från dc. Sedan springer jag till min dator för att kolla vad som har hänt och då inser jag att jag har blivit bannad och då kan jag inte ens skriva till olof att han måste ha gjort något fel så ja jag vet inte vad som har hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja okej jag hade stängt av min dator vid 19:00 ungefär efter vårat gäng hade haft ett möte och då går jag iväg från min dator och sätter mig i soffan med min familj. Efter vi har suttit där i ungefär 2 timmar och bara pratat så hade vi bestämt att jag skulle baka kladdkaka för att min bonus syster fyller år imorn så jag går till köket och börjar baka och efter ungefär 20 minuter så får jag en notis från discord att jag ska komma support så jag går in på discord på min mobil och frågar olof vad som har hänt men meddelandet levereras inte för att vi inte delar någon server. Det är då jag märker att jag har blivit bannad från dc. Jag springer då till min dator för att kolla ´vad som har hänt och då märker jag att jag tydligen hr blivit perma bannad utan att jag har ens varit inne på unive eller inne på min dator.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban då jag inte ens var online och var med min familj samt bakade kladdkaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad sex gånger innan och det var tre gånger för att min voice changer inte hade varit på och det kollar jag nu varje gång innan jag går in på unive. sedan har två av dem varit felaktiga bans och den sista var för att jag vdm en kille för jag bara blev arg på han och det vara bara bra att jag blev bannad då för jag har lärt mig av dem misstagen och tar med mig mina bans för att titta tillbaka på och se vad jag hade kunnat göra annorlunda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, då jag inte var inne.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket från mina tidigare bans men denna vet jag inte ens hur jag fick

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår

Helt ärligt olof jag var inte ens inne och du pbannar mig. och kan du viss logsen för jag kan lova dig jag var inte ens inne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka