Nekad Ronny | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ronny

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? skibidi_rizzer69

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ronny Conny 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Cool, snäll, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund inte så mycket mest levt ett vanligt liv med vanligt jobb, jag skulle vilja bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att inte vara hatisk, sexistisk eller rasistik. Att vara snäll och inte dryg mot andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i scenariot kan vinna, eller att man offrar sig för någon annan karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, eftersom att det är första gången jag kör roleplay,.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man ska ha respekt för motspelare och att man inte ska använda servern för kriminella aktiviteter. Att man inte ska utrycka sig rasistiskt eller nazistiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag gillar att spela GTA, prata med folk, ha roligt och jag älskar att man är relativt fri i sin roll och rollspelsvärlden.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
-Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka