Nekad Roni8589 | Medlem ansökning [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roni8589

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kelvin

Vad är ditt discord namn? Roni#8589

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Kelvin Lindhal och kommer vara arbetslös och senare få jobb vet inte riktigt vad för jobb än. Han kommer vara snäll, känna många, Bra på köra bil och mer, gillar polisen, bra på att fixa bilar, Om Kelvin inte lyckas med något jobb kommer han försöka sig på kriminaliteten. Och där efter kanske gå med i ett gäng. Kelvins dröm är att bli polis och vi får se hur det går kommer han bli polis eller kommer han inte det vet ingen än.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att få in mer personer och känner många som letar server och kan säga till dom att dom kan komma till Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på flera streamers som spelade på Unive och såg att det var mycket bra och rolig roleplay så jag bestämde mig för att pröva serven och tyckte serven var mycket bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka