Nekad Rondel | Chef-jobb ansökan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeLextys

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget jobb vill jag ansöka till.

Vad heter du IRL? Jag heter Mattias Eeso

Vad heter du på discord? Mattias like unive

Hur gammal är du? 13 År är jag.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år har jag spelat på unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Att jag alltid är snäll och hjälper så gott så möjligt. Man måste ha respekt mot sina kunder och inte bli arg skriva annons att det är öppet jag kommer anställa många så det är öppet varje dag jag vill att alla kunder ska va nöjda när de är hos båtbolaget vi måste ge gratis kaffe säga till alla folk köpa en trevligt båt. nån måste stå bredvid dörren ocg säga välkomna in till båtbolaget och de måste visa vägen till kunder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har drygt 1000 seriösa rp timmar. Jag har massvis med erfarenhet inom försäljning och bilbranschen i RP. Jag har jobbat på jobb såsom: , Mekonomen, Autoexperten och många andra företag. Jag är van vid att ta emot kunder, att prata professionellt och vänligt och att försälja produkter. Jag har även en god förståelse för de båtbolaget och kan förklara de olika fördelarna med deras uppbyggnad. Jag har lärt mig att jobba under högt tempo, vilket har gjort att jag har varit mycket effektiv under mina försäljningar. Jag har också en god förståelse för hur olika branscher fungerar och hur man bäst hanterar problemen som kan uppstå.

Hur ofta kommer du vara inne? ag ansöker då jag har mycket tid över. Jag kommer vara mycket aktiv. Jag kommer kunna spela 3-5 timmar på vardagar och 3-10 timmar på helger. Allt beror på mina studier men som sagt har jag tid att spendera. Brukar spela i 12 timmar ibland när jag har inte skola.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja älskar unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka