Nekad Rondel | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FakeLextys

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? ⚜️Malmkvist jobb vill jag ansöka till.

Vad heter du IRL? Jag heter Mattias Eeso

Vad heter du på discord? Top1stash#1242

Hur gammal är du? Jag är 13 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 1år sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra så alla blir glada när de jobbar jag kommer va trevligt mot mina kunder och ha respekt när de pratar jag kommer ta många intervjuer skriver varje dag när vi stänger och öppnar affären och när vi stänger också jag hjälpa de så bra så möjligt. och jag vill att alla jag kommer ha öppet där varje dag det ska inte va stängt där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit personalansvarig på autoexperten och vianor mekonnemen och massa andra jobb älskar att jobba med bilar och andra saker.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne i unive varje dag brukar spela i 10 timmar och ibland 12 timmar jag älskar unive det är den bästa serven.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100% jag slutar aldrig med unive älskar staffen är så snälla men änskar va chef det är så roligt att jobba som chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig unive bara inget annat.

Har du läst våra Regler? Ja 100%

Det finns redan en chef för detta yrke. Du kan endast ansöka till chef positioner som är lediga!
Du ser chefs listan i "chef-lista" i unive roleplays DC!

Tillbaka