Accepterad Rondel | Ban Överklagan [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeLextys

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160155807/

Ditt Hex-ID: 11000014c5a94a8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Jag heter Top1stash like Unive

Vem var det som bannade dig? som banna mig Tornkvist.

Hur lång tid var din ban? 3 dagars ban fick jag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230205_112459.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej men tror att för att jag var död så skrev jag sme? hjälp mig är ooc regel som man inte får göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och spela det var många folk som rdma mig i sjuk huset de var jobbiga och slog alla de lalla sönder jag blev arg och slå de och de va mekonomen chefen som börja slås och den andra Biträdande chef slås också jag dog till sists och valde att skriva sme hjälp det var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel jag lyssna inte på reglerna det var fel och ooc man kan inte skriva sme hjälper när man ligger död det går mot unives regler och lärt mig en läxa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har 4 tidigare bans för ungefär 3 månader sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skriver sme när jag ligger död nu skulle jag va in game hade ingen ban men nu har jag ban och är ledsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket har jag lärt mig och vet nu att jag får inte göra så när jag ligger död de britter man mot regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka