Accepterad Rondel | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeLextys

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160155807/

Ditt Hex-ID: 11000014c5a94a8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Jag heter Mattias like Unive

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av Ambitionz

Hur lång tid var din ban? 1 Dag och 6 timmar ban går ut om 1 dag 6 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230207_043149.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var i piren så jag valde att lotta random folk i piren jag behövde mat jag hade inget mat så jag valde att söka igenom nån random i piren som låg död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i piren och lotta en random person som var död jag lotta honom och gick i väg. Sen såg jag i chatten att en staff skriver hoppa in i support jag var tvungen att prata med en tjej som jag hitta jag gav henne en bil som var bentyly jag gav henne billen så gick och tog support det var en staff som prata med mig han sa varför lottar du på piren jag sa jag behöver mat då sa han du kommer få ban för power gaming och suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej jag gjorde fel och jag gjorde inte powergaming jag gjorde suntförnuft bara men felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har sex tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte söker i igenom nån i piren det var fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får söka igenom nån i piren det är inte ok.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka