Nekad Rondel | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeLextys

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad heter du på discord? Mattias like unive

Ange ditt födelsedatum 26 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 13.00-22.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 Tidigare.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla koll på spelarna så sköter sig och spelar med en hög och bra rp nivå. Ser man någon som lallar ska man kicka dom, ksk banna beror på vad personen gör. kortfattat så ska en servervakt hålla servern fri från lallare så man undelättar för dom andra staffsen. Är det något som inte servervakten kan lösa så skickar man clippet till högre uppsatta. En servervakt ska fortfarande åka runt och rpa, och kolla hur folk beter sig när man rpar med dom. En servervakt ska vara snäll och trevlig eller ja det ska alla staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag ska bli servervakt för att jag har mycket erfarenheter inom staff/staffarbete, är ganska aktiv iaf några timmar om dagen, är aktiv på dc och svarar snabbt, kommer hålla koll mycket ingame, mer jobb än rpa, kommer kolla så att alla sköter sig så dom inte tex powergaemar eller vdmar/rdmar. även hålla koll så folk sköter sig i twitter och i dom andra chatt kanalerna. Många lallare går runt med peds utan att ens vara medlem så kommer hålla koll på de. Ofta blir polisbilar stulna är själv polis, hoppar man ut ur bilen på torget och ej låser den så kommer någon lallare ta den. kommer hålla koll så det inte sker, men även att dom inte går runt och slår folk utan anledningar. Kommer även hålla koll på kriminella så dom sköter sig och inte dödar folk utan anledning och använder sig av suntförnuft (Gäller alla). Jag vill som sagt få bort lallare från servern och så Unive får ett ännu bättre rykte. Jag har väldigt hög rp nivå, så jag vill ta ett litet större ansvar än bara medlem, och kunna hjälpa andra staff på servern fullt ut. Jag kommer ta rimliga åtgärder för regelbrott inte överdriva med ban eller något bara för att man inte gillar personen. är mogen så kommer kunna ta mogna beslut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Är en grabb på 13 år som gillar å spela me polare speciellt Fivem, som person är jag snäll kan prata med nytt folk, är social, kan hantera stress på ett bra sätt, är skämtsam på ett bra sätt eller va man ska säga. är inte rädd för att träffa/prata med nytt folk. När jag inte spelar så går jag i skolen eller hänger med polare.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top