Nekad Rondel | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeLextys

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Mattias Eeso

Vad heter du på discord? Mattias like unive

Ange ditt födelsedatum 26 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? En medlemsansvarig är en person som godkänner (eller nekar) folk som har ansökt på forumet, när man godkänner ansökningar skickar man de till intervju i discorden. Då ger man dem rollen: "väntar på medlems intervju". En medlemsansvarig ska fråga personen om reglerna och avgöra ifall personen är tillräckligt mogen för att inte lalla på servern. Om någon lallar på servern kan det leda till fail rp, därför kommer jag ta detta på allvar och ta beslut med fullaste allvar. Man ska också veta reglerna om ansökan på forumet. För om någon får en nekad skriftligt eller nekad muntligt skall man vänta 24 timmar innan man försöker igen. Man ska inte ta in folk bara för att man känner dem eller blivit mutad. En medlemsansvarig ska aldrig döma någon för sitt ursprung. För en medlemsansvarig är racism noll tollerans och kommer få återgärder. Och jag vill hjälpa till till och vill att våra server ska bli det bästa serven i hela värden.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag ska bli medlemsansvarig för att jag inte är en stresig människa och tar mina uppgifter på fullaste allvar. Nu när det är vinter kommer jag vara aktiv mycket fast jag kommer även ta min roll på fullaste allvar och inte lalla bort den eller vara o aktiv. Mitt mål med att vara medlemansvarig är att kunna underlätta för dom som är icke-medlemar och ge svar de snabba svar så de inte behöver vänta för länge på svar på till ex skriftliga ansökans eller muntliga svar. Jag kommer alltid bedöma rätt vist och jag har noll tolerans mot rasism. Jag kommer alltid vara tillgänglig till att läsa och ta muntliga intervjue. Jag kommer också ha mitt PM öppet hela tiden i fall någon har en fråga om medlems rollen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? så lugnt det bara går och ifall de är nervösa så kan man lugna ned de. man ska också alltid vara trevlig att prata med så att andra inte behöver gå runt och tänka på att jag kommer aldrig bli medlem om man inte är snäll och bara snackar i mun på han/hon och låter inte han/hon snacka till punkt. eftersom man då är snäll så kanske personen tänker mer ''ok han sa till mig att jag skulle fixa på t.ex. att läsa reglerna eller att utveckla min gubbe så då gör jag det så jag kan bli medlem nästa gång''

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att varje medlem ska se medlem´s rollen mer värdefull (ooc) Alla som bär medlems rollen bör vara med hjälpsamma emot varandra, schyssta i discord. Hjälpa icke medlemmen som undrar vart han kan ansöka till medlem i icke medlem´s chatten. Alla medlemmar bör se upp till varandra, och hjälpa dem nya.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker alla medlemmar bör veta regeln § 1.1 Att vara Medlem.
"Som Medlem är du en representant av gemenskapen." Du resenprenterar Unive. Samt kunna unives grundregler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig har du ju ett ännu större ansvar än vad Medlem, eller Servervakt har. Du som Medlemskap Ansvarig ska ha stenkoll på regler eftersom du ansvarar över våra medlemmar. Man ska ha ett extremt bra betende mot alla ooc. Eftersom du resenprenterar Comunityn ännu mer än vad dem andra gör. Man ska vara allmänt schysst och trevlig mot alla i discord.

Hur ser din aktivitetet ut? 15 - 23 Tisdagar 16 - 23 Onsdagar 15 - 23 Torsdagar 16 - 00:00 Fredag 13 - 03:00 Lördag 14 - 02:00 Söndag 13 - 03:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men hoppas att jag blir godkänt vill så gärna hjälpa folk på unive om jag blir medlemansvarig.

Oj Oj OJ rep riktig bra du borde få medlemskapansvarig fett bra ansöka jag hoppas att du får medlemskapansvarig lycka till

Hoppas att jag blir m-a jag kommer hjälpa alla ok ta intervjuer varje dag typ 45 intervjuer om dagen mer.

Hoppas att jag blir m-a jag kommer hjälpa alla ok ta intervjuer varje dag typ 45 intervjuer om dagen mer.
De e bra men kanske lite lite för om jag blir m-a tänker jag va mer än 2-3 timmar

+/- rep Du har gjort en ganska bra ansökan men du använder inte stor bokstav som jag tycker en M-A ska göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka