Nekad Ronaldmacdonald | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ronaldmacdonald

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiliam

Vad är ditt discord namn? Ronaldmaconald25

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Bengt Åkesson 70 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bengt älskar att utforska nya idéer och koncept. Han ställer alltid frågor och är inte rädd för att dyka ner i det okända. Hans nyfikenhet gör honom till en utmärkt problemlösare. Han har en positiv syn på livet och försöker alltid se det bästa i andra. Hans optimism gör att han kan motivera sina vänner, även i svåra tider.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt Åkeson föddes i en liten stad i Sverige där han tidigt fick en känsla för disciplin och ansvar. Han gick med i militären som ung man, där han snabbt klättrade i graderna tack vare sin hängivenhet och strategiska tänkande. Under sin tid i tjänst deltog han i flera internationella uppdrag och fick stor erfarenhet av ledarskap och teamwork. Efter att ha avslutat sin militära karriär bestämde sig Bengt för att använda sina kunskaper för att hjälpa andra. Han började arbeta med säkerhetsfrågor och blev en eftertraktad konsult inom riskhantering. Han brinner för att utbilda unga människor om värdet av disciplin och samarbete, och han håller regelbundet föreläsningar och workshops.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa spelare att skapa och utveckla sina karaktärer, inklusive bakgrundshistorier och personlighetsdrag. Jag kan ge strategiska tips för spelare som vill förbättra sina färdigheter eller förstå spelet bättre. Jag kan hjälpa till att skapa berättelser, karaktärer och världar som kan användas

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett rollspelscenario eller en spelkontext innebär att man aktivt strävar efter att göra spelet mer intressant och engagerande för alla parter, inklusive motståndaren. Det handlar om att prioritera berättelse, rollspel och den gemensamma upplevelsen över att bara vinna eller förlora. Här är några aspekter av vad det innebär:

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming Rdm Vdm osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på

Nekad.
Anledning: på skyndande av ärende

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka