Nekad Romero Flumé | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Romero Flumé

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084379807/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Romero#1123

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Jag föddes i Etiopien med kvinnligt kön. Mina föräldrar dog i en terroristattack när jag var 4 år, efter det flydde jag till Italien med min moster. Där blev jag adopterad av en rik vit italiensk familj, dom behandlade mig inte särskilt väl och jag förlorade oskulden till min "pappa" när jag 8 år. Dom döpte också om mig från Halib Al Mahomodi Hadadi till Romero Flumé. När jag var 21 år flyttade jag till Unive city, där träffade jag min livs kärlek Lars Bergman och fick många nya vänner.

Mina intressen är att gå och vandra i naturen utanför Unive City och har också ett intresse för att jaga. Jag tycker också om mode och tatueringar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är mogen och kan reglerna, jag är seriös med mitt rp och jag gör mitt bästa för att alla andra ska ha en bra stund.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dels RPn som jag älskar och commynityt men också att jag har spelat GTA rätt mycket och kände att jag behövde nåt roligare och Unive är något roligare så därför spelar jag det.

Hur hittade du Unive? Genom rekommendationer från vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna utveckla mitt rp och bli bättre jag vill också göra mitt rollspel så verkligt som möjligt och ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra servern så bra som möjligt som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka