Nekad Romeo00 | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Romeo00

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Romeo

Vad är ditt discord namn? CJ nikeee#9729

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2000

Berätta om din karaktär. CJ brushan, en vuxen som blev adopterad av en väldigt hatad familj efter att ha blivit övergiven av sina föräldrar när han var bara några år gammal. CJ har alltid känt sig annorlunda jämfört med sina syskon eftersom han inte delar samma biologiska ursprung. Trots detta har hans adoptivföräldrar aldrig gett honom kärlek och stöd, och han har aldrig känt sig älskad och accepterad i sin familj. Detta skapade utanförskap där han började bli aggressiv person och han började med att poppa piller, vilket fick honom att gå in i flera bråk för att han inte kunde betala för de och till slut så var han nästan nära döden. Det är därför han flyttade till staden unive för att hitta en bra vängrupp och ändra på sina gamla beetende.

Jag som person är en snäll och social kompetent person men det kan ske att hans aggregations problem kickar in och då kan den dåliga sidan av honom visas. Jag har flera intressen men några av de är att jag gillar att vara med sina nära och kära, jag gillar bilar och är pengamotiverad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara en väldigt hjälpsam person på grund av mitt förra liv men jag kommer även försöka att leva livet på ett roligt sätt. Jag kommer även vara väldigt vänlig och kommer att medföra så många personer som möjligt i allt jag gör. Jag kommer även försöka att lösa problem genom kommunikation istället för att vara våldsam för att öka på den sociala rpen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är lugnt att förlora i vissa scenario som exempelvis, att bli rånad, mördad eller tagen av polisen. Med andra ord att låta de andra ha roligt också.

Hur hittade du Unive? Min vän matte.k rekommenderade servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka