Nekad Romeo00 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Romeo00

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Romeo

Vad är ditt discord namn? CJ nikeee#9729

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter CJ BRUSHAN är 25år gammal. CJ BRUSHAN kommer från Södertälje han skötte inte skolan bra eftersom att han inte va så intresserad. Utan en pappa och en sjuk mamma som knappt hade en inkomst behövde han försörja familjen. Han föll lätt för grupptryck och började umgås med fel grabbar. Han såg deras pengar, kedjor, bilar och osv. CJ lockades väldigt snabbt och började jobba för en av dom äldre. Han börja beckna och fick in pengar varje månad. Detta ledde till att han fick större problem hans namn kände alla i orten till han fick deras respekt och det gjorde så att han ville göra mer och större saker. Efter en lång tid greps CJ och blev misstänkt för mord. Under häktet så tänkte han efter hur han verkligen ville leva sitt liv så han valde att flytta till staden unive. där han hoppas på att få en ny start med ett bättre liv som inte leder honom till dåliga saker

CJ BRUSHAN är faktiskt väldigt snäll och en omtänksam person. På insidan har han ett fint hjärta som vill hjälpa andra människor han älskar sin mamma och vill hjälpa henne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara en väldigt hjälpsam person på grund av mitt förra liv men jag kommer även försöka att leva livet på ett roligt sätt. Jag kommer även vara väldigt vänlig och kommer att medföra så många personer som möjligt i allt jag gör. Jag kommer även försöka att lösa problem genom kommunikation istället för att vara våldsam för att öka på den sociala rpen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag alltid inte behöver vinna min motpartner kan också vinna ibland.

Hur hittade du Unive? Min vän matte.k rekommenderade servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka