Accepterad Romeo00 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Romeo00

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199490752317/

Ditt Hex-ID: 76561199490752317

Vad är din discord tagg? CJ nikeee #9729

Vem var det som bannade dig? Noxy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-10 232248.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte gjorde det som dom skrev på lappen eftersom jag inte förstod. Och för att jag lootade på sjukhuset vilket man inte får göra. Men jag visste inte det då, nu vet jag och förstår hur allvarligt det är och jag kan garantera att det aldrig kommer ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt inne i min bil och körde runt så som jag brukar göra när jag spelar en polis stoppade mig och visitera mig där såg han att jag hade ett baseboll trä och en hacka då så sa han att det går mot kviv lagen att ha en hacka men jag kunde tyvärr inte veta om han talade sanningen eller ljög eftersom jag är ni till denne servern vilket innebär att jag inter kan alla regler, ord och lagar. Men jag berättade för honom att jag skulle använda hackan för att gruva. Han kolla igenom mitt fordon för att se om det fanns något olagligt där men han hittade inget. Sen så frågade jag honom vad som kommer hända nu för att jag har aldrig blivit stoppad för ut av en polis på detta sätt för att jag är ny till servern. Jag frågade vad som kommer att hända och han sa läs lappen. På lappen stog det hoppa support där jag antar att någon ville snacka med mig vilket jag inte förstog då i den stunden eftersom jag var nyanlännig. Det sa jag även till honom, sen så sa han läs lappen ännu en gång då svarade jag att jag inte förstår va

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte att det var en felaktig ni gjorde helt rätt eftersom i nu läget när jag har läst på alla regler specifikt om hur allvarligt att lotta folk är vilket jag gjorde på sjukhuset och att jag måste kunna vissa ord som till exempel kom support eller hoppa support. Liksom jag skulle inte tycka om att folk skulle sitta och loota mig när jag är död och ta massa grejer jag har kämpat för och lagt ner tid på för att skaffa i spelet. Däremot så tycker jag att ni va väldigt hårdas med att ge mig en permanent ban. Men jag kan inte skylla på det, jag förstår er och respekterar erat val till 100%.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare och sen dess har jag försökt vara så försiktig som möjligt lärt mig dom flesta reglerna läst på jätte mycket och i efterhand så fattar jag hur seriöst och allvarligt det är att loota folk. Jag har även förstått att det är väldigt viktigt att kunna vissa ord som kom support eller hoppa support så jag kan hänga med när jag kommer till såna lägen. Jag lovar er och jag kan garantera att detta inte kommer ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att vara mer tydlig när jag pratar med polisen och låta honom förstå att jag verkligen inte förstod vad han mena med kom till support betyder för att jag sa bara att jag är ny till servern jag borde vara mer tydlig och utveckla mina ord. Jag kunde även ha gjort massa saker som var annorlunda 1. läst på reglerna innan jag spelar och vart 100% säker på att jag kommer kunna svara på frågor när jag blir stoppad av en polis. 2. Jag borde fråga mina vänner om det är rätt att loota eller inte eller läst era regler om jag är osäker på något det vill säga att jag inte gör vissa saker som jag känner för. 3. Jag ska inte göra saker jag känner för eller som jag tycker ser rätt ut i mina ögon jag måste även respektera er och era regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig ganska mycket som exempelvis som att det är jätte seriöst att loota folk och ta andras grejer. Jag kommer även göra många saker annorlunda som att läsa reglerna och fråga eller veta om det är rätt eller fel innan jag utför en handling. Som sagt jag kan garantera att detta inte kommer ske en gång till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det förstår jag och respekterar er till 100 procent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka