Nekad Romeo00 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Romeo00

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199490752317/

Ditt Hex-ID: 76561199490752317

Vad är din discord tagg? CJ nikeee #9729

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-14 205035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså helt ärligt jag blev bannad för mild copbait. Det var fullt med bilar på vägen när jag skulle köra ut från piren jag var bakom polisbilen så dom körde lite åt höger på gräset och sedan kom ut och jag gjorde exakt samma kom igen nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis startat fivem jag tar ut min bil från garaget plockar upp min vän och vi ska precis köras ut från piren då är det flera bilar på mitt körfält jag kan inte köra på andra körfältet för det är ju olagligt. Så jag gjorde exakt som polisen gjorde som då var framför mig, dom svängde lite åt höger körde upp och sedan tog vänster och sedan höger igen och då kom dom ut från piren. Hur kan jag bli anklagad för copbait då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar hur ni tänker att det är fel att köra efter en polis jag fattar också det men ja lovar det var inte det jag tänkte på när jag gjorde som dom gjorde. Så i mina ögon ja det var en felaktig ban men jag förstår att det såg konstigt ut i era ögon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare ja har läst reglerna och försökt vara så försiktig som möjligt och inte gjort något jag är osäker på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fan vet jag inget från mitt perspektiv men som sagt jag kan förstå att det såg konstigt ut i era ögon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig något efter min ban, Jag kommer verkligen inte göra eller köra så som en polis gör. Då får jag helt enkelt stanna tills vägen blir tom men jag var lite stressad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka