Accepterad romanosman2007 | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R8annn

Icke Medlem
Meddelanden
1,108
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/romansangar706/76561199130026706

Ditt Hex-ID: 110000145b922d2

Vad är din discord tagg? Roman kyckling sås#3014

Vem var det som bannade dig? Det var ingen som bannade mig det stod marknadsföring

Hur lång tid var din ban? Det stod inte det

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står marknadsföring

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nej, jag vet ej för att när jag hade varit bort på resa så nu när jag kommer tillbaka som har jag blivit bannad vet ej om det varit fel ban eller nåt annat misstag men iallafall skulle veta hur och vad jag har gjort hur jag har gjort marknadsföring när jag ej var hemma skulle varit trevligt få veta exat vad för marknadsföring är när man skickar att folk så joina en server men det har jag inte gjort för att jag spelade bara i unive och hade gjort det i 5 månader utan att spela i en annan server i hela min fivem karriär. Sen vet jag inte vad som hänt exat för att jag har varit borta de kanske råkat klicka på mig eller nåt sånt för det känns ej bra att vara bannad för nåt man har ej gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på resa sen nu när jag tillbaka står det att jag är bannad av marknadsföring jag förstår inte vad som har hänt det är svårt att förklara när man skriver för att jag vet ej vad som har hänt jag blev bara bannad när jag är tillbaka, det står inte vems som har bannat mig, jag kan it prata i support eller förklara för att jag är bannad från discorden och det känns konstigt när man inte gjort nåt för när jag starta datorn som var jag bannad i Discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är felaktigt för att jag har kommit från resa från Thailand och har varit borta drygt 2 månader mer och nu är jag tillbaka och ska köra nu står det marknadsföring. Jag nån borde har råkat typ klickat och bannat mig för ville gärna vet vem som har bannat mig för att kunna utreda detta på ett bra sätt så att inte man ska behöva vara bannad för ingen ting. Skulle kanske kunna höra från den som har bannat mig om den har råkat eller om det var med menig. Jag har bara spelat unive så skulle aldrig göra marknadsföring för jag spelar bara i denna server men de två månader jag har varit borta så har jag inte varit aktiv.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad från Discord server

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte kunnat göra nåt mer en detta för att jag är bannad från discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för att jag vet vad marknadsföring innebär och skulle aldrig gjort nåt sånt för att jag spelar bara unive

Har du läst våra regler? Ja

Skulle gärna vilja har en rättvis lösning på detta och veta vem som bannade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka