Accepterad romanosman2007 | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R8annn

Icke Medlem
Meddelanden
1,108
Reaction score
38
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561199130026706

Ditt Hex-ID: 11000014b922d2

Vad är din discord tagg? [1-32-34] roman kyckling sås#3014

Vem var det som bannade dig? ~eken

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står occ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett misstag där jag sa esc och muskel esc jag gjorde ett dåligt av mig där ber om ursäkt ska aldrig att ske igen skulle ba hjälpa killen för skulle sälja en bil till honom och han förstod inte så jag sa esc kommer aldrig att hända igen lovar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en kille och min kompis där vi skulle sälja en bil till honom och han visste inte hur man hittar sitt id så jag sa esc brukar aldrig säg sånt men det är kväll och så där jag var trött och fick fram ordet förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var mitt fel för jag sa att esc eken har helt rätt vad han gör för serverns bästa gör han och det var ett misstag det jag gjorde kommer ej hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg om jag har blivit det för jag har kört i 4 månader typ så tror ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna säg fot storlek eller vad som helst som man menar på riktigt inte att man spelat och säga esc det var fel av mig men var trött och alla gör misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa jätte mycket att vara försiktig vad man säger och inte säga vad som helst när man spelar så är man inne i spelet inte att man säger massa såna saker som esc man kan säga fot storlek eller bank id eller nåt sånt jag har läst reglerna men var trött idag det var sent vid 01:00 var det jag blev bannad typ

Har du läst våra regler? Ja

Snälla kan ni hjälpa mig har jätte bra rp hos er och är aktiv är polis men idag var jag trött nu på kvällen så sa jag esc förlåt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka