Nekad Roltz | Whitelist ansökning [Zaki] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Roltz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198189633026/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Roltz#2053

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Marcus Menge. Marcus är en glad kille som gillar att hitta roliga människor och fiffla med bilar. Marcus är 21 år gammal. Marcus bodde på en liten bondgård när han va liten och senare när han blev större flytta han nu till Multistaden för att uppfylla sin dröm om att bli polis. Marcus ville bli polis för att han vill ha ordning o reda ute i världen och hans pappa var polis också men dog tyvärr i tjänst. Marcus växte upp i sin familj som består av Mor o Far och har haft en rätt normal uppväxt men mycket disciplin och därför tror Marcus att han blir en bra polis.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan va aktiv mycket och ha White listade jobb och det behövs mer poliser, sjukvårdare osv. Och för att bidra med skönare rp för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få tillgång till flera saker som jobb och andra saker. Och det är en seriös server. Med mycket folk och aktiva Staff.

Hur många timmar har du på FiveM? 34 timmar (21 Dec) Fast har lärt mig mycket om fivem o roleplay genom vänner och youtube.

Hur hittade du Multistaden? Topplistan på fivem när man söker SWE och vänner spelar på den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multistaden

Tillbaka