Nekad Roltz | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roltz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198189633026/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Roltz#2053

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Hamoud. Han ä 20 år gammal och kommer från syrien. Han hade en svår uppväxt då hans mamma va ensam förälder. Ahmed växte upp i en liten förort kallad Rinkeby men har nu flyttat till Multistaden. För att tjäna pengar då han blev flydde från Rinkeby. Ahmed har många intressen som dyra bilar, dyra kläder och dyra smycken. Ahmed har i flera år levt på utkanten och tjänat sina pengar kriminellt. Han ä lätt provocerad och aggresiv så testa inte han.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra med seriös RP. Och roliga scenarion för andra rollspelare. Samt sprida glädje o positivitet. Kommer att hjälp nyanlända till staden också så mycket som jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få göra saker som White listade spelare får. Och för detta är en seriös server som de finns aktiva Staffs och många roliga seriösa spelare. Och jag själv kommer bidra med seriös rp och roliga scenario som möjligt för andra ska ha så roligt som möjligt och samt för jag själv ska ha så roligt som möjligt.

Hur hittade du Multistaden? AD topplistan på five m och jag har vänner som spelar på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli gäng kriminell bli stor ute på gatan. Gå med i något gäng. Tjäna så mycket pengar som möjligt. Och träffa nya brödrar ute på gatan som lever som mig. Samt hjälpa folk som mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka